Reklamace
Reklamace
Na většinu našeho zboží se vztahuje 12/24 měsíců záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami a zakládáme si na ukázkovém řešení reklamací - veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době a bez problémů (většinu reklamací jsme zatím vyřešili v době výrazně kratší než zákonných 30 dní).
Postup reklamace
1. Kontaktujte nás na obchod@spotrebnimaterialy.cz abychom mohli reklamaci obratem začít řešit.
2. K emailu přiložte reklamační formulář, popis reklamace, popřípadě fotografii, abychom věděli, od koho zboží je, a jakou vadu/y hledat.
3. Prosím vyčkejte na email s instrukcemi jak a kam zboží odeslat.
Poškození zásilky při dopravě
Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na obchod@spotrebnimaterialy.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží.